dinsdag, december 20, 2005

Dag 7 16-07-2005





Bangor youth hostel 21.05 uur

Vandaag weer vertrokken voor mijn laatste 2 dagen fietsen. Pannekoeken als ontbijt dus daar kan het vandaag niet aanliggen.
De eerste 20 km naar Criccieth zijn mooi door landelijk gebied en gaan op en neer, het kasteel was nog niet open dus dat laat ik aan mij voorbij gaan. De volgende 20 km is wat eentonig en niet zo interessant. De 20 km daarop is nog minder, wel 2 voordelen, het is vlak en autovrij.
In Carnarfon aangekomen eet ik wat broodjes, en sorry, ik kan het niet laten, een paar chickenstrip van KFC. De laatste 10 km zijn ook niet echt je van dat dus ik moet zeggen dat dit de moinste etappe is. Het kan natuurlijk niet elke dag feest zijn, temperatuur is inmiddels ook gedaald naar 20 graden. Bangor is de grootste stad die ik tot nu toe heb bezocht, met een drukke lange winkelstraat. Het is een studentenstad. Ik zoek de rust op van de oude pier en drink daar een kopje thee met een scone. Wat ik daar ook vind is een internetcafe, mooi, kan ik mijn mail bijlezen.
Ik praat in het youth hostel veel met een man van 60 uit Engeland voornamelijk over politiek en sport. Vanavond nogmaals fish and chips geprobeerd, nu was het een stuk beter.
Ben benieuwd hoe het slapen hier gaat, lig met 5 andere op 1 kamer. Maar heb altijd mijn oordoppen nog. Morgen alweer de laatste 50!! en ik heb nog zoveel ruimte in mijn dagboek. Goed excuus om volgend jaar weer op fiets te gaan??

Gefietst 74 km

Geen opmerkingen: