dinsdag, mei 30, 2006

Dag 11 - 18-5-06



18.00 uur
Net heerlijk gedoucht en een gezellig praatje gemaakt met 2 nederlandse wandelaars.
Gisteravond nog finale champions leaugue finale gekeken met grieks commentaar, 't was pas laat toen ik op bedje lag.
Ze hebben hier trouwens een hele mooie ecologische manier om muggen te vangen, n.l. een zwaluw. Die kwam zo nu en dan de huiskamer invliegen.
Vandaag zou ik op het gemakje gaan doen. Route 2.5 gedaan, maar 1 klim naar Agios Gordis, een mooie baai.Erg steil afdalen en ik ben er. He er staan ligbedden en parasols, wat een service denkt de naieve en zuinige zeeuw dan, helaas, een uur later stond er een griek om geld te vragen. Het was ook te mooi om waar te zijn.Ik lig eigenlijk wel heerlijk dus ik betaal. Na een goeie 2 uur ben ik het wel beu. Ik zou eerst dezelfde weg terug nemen maar ik heb tijd over dus ik fiets de route helemaal uit. Het begint natuurlijk met die hele steile afdaling omhoog te klimmen. De beloning is mooie uitzichten op de baai en vele cipressen. Op een duur terras een heerlijke milkshake gedronken.De komende 2 uur over allerlei binnenweggetjes op mijn gemak de route uitgefietst. Bij het hotel een lekker koud pintje en eten.
Ondanks de steeds pittige hellingen en de hitte voel ik me nog best fit.

Geen opmerkingen: