zondag, mei 28, 2006

Dag 8 - 15-5-06



16.40 uur
Iets beter geslapen. Om 09.00 uur op naar Ioannina. Ik heb pijn in mijn re-been dus die ene klim in het begin gaat moeizaam, de rest van de route is vlak en dalend.
Het is tot nu toe het minste stuk van de route, alleen het stuk "platteland" voor Ioannina is mooi, voor de rest ga ik de drukte tegemoet en dat staat me meer tegen dan ik had verwacht.
Na veel zoeken in de oude stad het hotel gevonden, de minste sfeer en de duurste prijs, welkom in de stad.
Niet veel gedaan, weer betrok wat. Hapje eten op een terras en wat gerust. Vanavond naar de bioscoop, er word niet nagesynchroniseerd maar grieks ondertiteld. Terwijl ik in de bios zit breekt buiten een giga plensbui los, dat hoor ik later gelukkig pas en ik zie het aan de enorme plassen.
Ik lijk wel een beetje verzadigd na al dat moois de afgelopen dagen, daarbij komt nog bij dat ik elke avond in mijn eentje zit en dat valt me meer tegen dan ik wilde.
Morgen de drukte weer uit.

Geen opmerkingen: