woensdag, mei 31, 2006

Dag 12 - 19-05-06



16.00 uur
Gisteravond heerlijk gegeten, iets met gekruid gehakt, beef taki?
Beneden in de boekenkast een spannend boek gevonden, lag om 21.00 uur in bed te lezen.

Rond 08.00 uur ontbijt genomen en op het gemakje naar Kerkyra gereden. Ik heb daar een paar uur door de soms erg mooie steegjes van de oude stad gedwaald. Op een terrasje pasta gegeten en nog wat griekse spulletjes gekocht, een cd, ouzo en griekse kruidenmix voor de stoofpot sifroda.
Nu lig ik dus lekker te schrijven en lezen op mijn bed. Ben blij niet te veel te hebben gedaan vandaag, de benen voelden erg moe aan.
Vanavond staat er verse zeebaars op het menu, dit had Anna, de bazin van de taveerne gisteravond aan de vaste klanten gevraagd zodat ze vers kon inkopen. Het was heerlijk. Gelukkig ben ik altijd 1 van de eerste die op terras zit want het zat om 20.30 uur helemaal vol, zo ook mijn buik.

Geen opmerkingen: